とにかく、みんな、ダンサーズもダッチ監督もスタイリストの島田さんも、もちろんバンメンの方々も、素晴らしい仕事をしてくれるよね。
チームとしての一体感というか、1つのライブステージを作り上げる情熱が、すべてにおいて感じられる。
ステージがコンパクトなせいか、より一体感があるように思える。
バックモニターやサイドモニターが3次以上の空間を演出して、それぞれのパフォーマンスをより盛り立ててもいるようだ。
ステージ上のカメラマンが、熱入ってちと接近しすぎ、かぶり過ぎなのは気になるけど、後の円盤を期待させるから許す。
そういえば、去年のアジアツアーやLAAT、USツアーは次のBlu-rayドキュメンタリーに入ってるんかな。
頼むよ~。
Anyway, everyone, from the dancers to director Dutch, stylist Shimada, and of course the band members, did a great job.
I could feel the team's unity, and the passion for creating the best live-concert stage, in everything.
Maybe because the stage is compact, there seemed to be a greater sense of unity.
The rear and side monitors created a three-dimensional or higher space, further enhancing each performance.
It was a bit of a concern that the photographer onstage got a little too close and in the way of the camera, but I'll forgive it because it makes me look forward to the Blu-ray to come.
Speaking of which, I wonder if last year's Asia tour, LAAT, and US tour will be included in the next Blu-ray documentary.
I'm counting on it~.