シンガポールに飛ぶと帰ってくるの大変~

とにかく、みんな、ダンサーズダッチ監督スタイリストの島田さんも、もちろんバンメンの方々も、素晴らしい仕事をしてくれるよね。

 

チームとしての一体感というか、1つのライブステージを作り上げる情熱が、すべてにおいて感じられる。

ステージがコンパクトなせいか、より一体感があるように思える。

バックモニターやサイドモニターが3次以上の空間を演出して、それぞれのパフォーマンスをより盛り立ててもいるようだ。

 

ステージ上のカメラマンが、熱入ってちと接近しすぎ、かぶり過ぎなのは気になるけど、後の円盤を期待させるから許す。

 

そういえば、去年のアジアツアーやLAAT、USツアーは次のBlu-rayドキュメンタリーに入ってるんかな。

頼むよ~。

 

 

Anyway, everyone, from the dancers to director Dutch, stylist Shimada, and of course the band members, did a great job.

 

I could feel the team's unity, and the passion for creating the best live-concert stage, in everything.

Maybe because the stage is compact, there seemed to be a greater sense of unity.

The rear and side monitors created a three-dimensional or higher space, further enhancing each performance.

 

It was a bit of a concern that the photographer onstage got a little too close and in the way of the camera, but I'll forgive it because it makes me look forward to the Blu-ray to come.

 

Speaking of which, I wonder if last year's Asia tour, LAAT, and US tour will be included in the next Blu-ray documentary.

I'm counting on it~.