How to express affection

妹、私の身近でただ一人の風さんファン、が遊びに来た。

彼女に、先週の風さんの誕生日に私がしたことを言うと、かなり引かれた。

私はただ、ひとりで一杯やりながら、風さんのMVやら何やらをYouTubeで何時間か鑑賞しただけだ。

もちろん最高に楽しかった。

妹は、「やだ、怖いー!それ、ヘンだよー!」だと。

私には何が変だったのかわからない。

だって、私なんかよりずっと長い時間を風さんのために使っているKazetariansがたくさんいることを知ってるし。

皆さんがそれぞれ独自のやり方で風さんへの愛を表現してるのを、素晴らしいと思ってる。

いつも感心している。

 

思うに、妹は誘って欲しかったんじゃないか?

 

 

 

My sis, who is only one of KAZE's fan around me, came to my house.

She was so surprised to hear what I did for KAZE's birthday last week.

I just  watched KAZE's MV and YouTube Channel for hours drinking alone.

Definitely I enjoyed.

But she was like,"That's insane! You'er crazy!"

I don't know what was so weird.

Because I know about a lot of Kazetarians who have spent far more time for him than I have.

And I think, it's admirable that they express their love for KAZE in their own so unique way.

I always respect them.

 

Maybe my sis wanted to be invited, I guess.