藤井風”優しさ”について語らせてくれ

オススメその2、”優しさ”のケース

”もうええわ”黒風さんから”優しさ”白風さんへ視点を移すと(MVイメージの話)、「あれ、若返った?」と思ってしまう。

身軽で汚れのない、まだ青く、だからこそ傷つき易い人間が、大きなものに包まれて見守られてる感じ。

コード進行は、壮大で正攻法の、母性のような大きな力を感じさせる。

だから、たいがいの人なら生理的な快感を覚えるにちがいない。

そして、”花の咲くきせぇつがぁ、もどってくーうーうぅ~るぅ~”で、わが身のはかなさ・小ささを悟った者は、、時の流れに掉さすことなんてできやしないのだと思い知る。

そこからの ”あぁあ~~~~~”には、もう誰も抵抗できない。

小さなエネルギーが束になって、大きな波となり流れ込む先にあるものこそ、求めるものだ。

それが、愛であり、”優しさ”である。

伝われ。

 

 

Recomended Part2  "YASASHISA" case.

When I shift my perspective from black KAZE in Mo-Eh-Wa to white KAZE in "YASASHISA (talking about the MV image), I wonder, "Hmm, has he become younger?"

I feel like that he's without ties, clean, still immature, and vulnerable, and that he is wrapped up in something big and watched over.

The chord progression feels us grand and straightforward with a maternal-like strength.

Therefore, most people must feel physiological pleasure.

And, we are going to realize that we're really fragily and small through the phrase "Hananosaku kiseetugaa modootekuu~u~ruu~," and that we can not stop it moving  the flow of time.

After that, no one can resist the “Ahaaaaaaaaaaaa”

What lies ahead where small energies bundle together and flow into large waves, that's what we'er looking for.

That is love, and "Kindness".

I hope it get across.