可愛いコーデュロイパンツ👍🏻

ありがとう、ずっずさん、昨夜のスタッフダイアリー

”いちばんすきな花”最終話のタイトルバック、本当に一発録りだったんだね。

フジテレビのHPなどで、収録時のエピソードを拾って確認はしてたけど、ずっずさんの言葉で聞くと、感慨深い。

収録後の記念撮影での風さんが、役者さんたちに囲まれて恐縮した格好になってたのが、とてもよくわかる内容だった。

そういう人だよね、風さんもマネージャーも。

村瀬プロデューサーが、かなり前のめりに風さんをフィーチャリングしてた様子もわかった。

コーデュロイパンツの可愛いこと!

黒髪にサスペンダーは、私のバイブル大草原の小さな家マイケル・ランドンみたいじゃないか!

私など思いもつかないところで、たくさんの人が携わって作られたシーンなんだね。

そういうプロフェッショナルな場で、風さんの本領が発揮されたことが、何より嬉しい。

 

 

Thank you, ZUZU, for last night's Staff Diary.

The title background of the final episode of “Ichibansukina Hana” was really recorded in one shot.

I checked the episode recorded at the time of recording on Fuji TV's website, but hearing it in ZUZU's words made me deeply moved.

The way KAZE looked so humble surrounded by the actors during the commemorative photo shoot after the recording was very telling.

KAZE and his manager are like that.

I also learned that producer Murase was quite proactive in featuring KAZE.

How cute he is on corduroy pants!

With his black hair and suspenders, he looks like Michael Landon from my Bible, “Little House on the Prairie”!

It's a work that was created with the involvement of many people at their position that I could never have imagined.

I am most happy that KAZE showed his true potential in such a professional setting.