簡単に3rdアルバムっていうけど、デビューあるいは2ndアルバムのようにデビュー前までのストックがある程度あった時に比べて、ものすごく大変だと思う。
ずっずさんが言ってたように、手持ち曲がいったん0になったのなら、そこから10~12曲創作するって鬼ハードだよね。
注目度だって桁違いだし。
ずっずさんが風さんを海や山や都会に連れだしたり、海外の音楽家に会わせたり、新しい経験をさせようとマネジメントするのは、何か風さんの琴線に触れる出来事を演出してるんだと思う。
風さんにしか作れない音楽を少しでも多く聴きたいのは、マネージャーも同様だ。
だから、夏の海に浮かんだり、野生のシカを探しに行ったり、ユニバーサルミュージックグループCEOのルシアン・グレンジ氏に会わせたり、芋掘りしたり、むりやり雪山へ連れてったりしてるんだよね。
ありがとう、ずっずさん。
It's easy to say it's a third album, but I think it's much harder than when he had a debut or second album where he had a certain amount of stock from before his debut.
As ZUZU said, once we have zero songs, I guess it's really hard to create 10 to 12 songs from there.
because of the level of attention is also on an order of magnitude, I know.
When ZUZU took KAZE out to the sea, mountains, or city, or lets him meet musicians from overseas, or manages him to have new experiences, he is helping something that will touch KAZE's heartstrings, I guess.
I know the manager also wants to listen to what only KAZE can create as much as possible.
That's why they spend floating in the sea in the summer, looking for wild deers, taking him to meet Universal Music Group CEO Lucian Grainge, digging for potatoes, and taking him snowy mountains.
Thanks, ZUZU.