爆風に備える

花粉症の私としては、今、が吹くのはとてもつらい。

でも、が吹かないのも、なんだかなあ。

風さんはインスタに、ハートの片割れ作って出してくれた。

もちろん私は、左腕をできるだけ伸ばして、モニターの風さんとハートを完成させた。

これだけでニヤける私も私だが、そんな人は他にもゴマンといるはず。

あの隙間風でさえ、こんなに人を幸せにするんだから、まともなが吹いたりしたら、もうどうなるかわからない。

爆風にも踏ん張れるように、私は毎日、藤井風プレイリストを聴いて地道なエクササイズを続けている。

そして、GQ JAPANやMUSICAの藤井風さんのページをめくっては、免疫の確保に努めている。

 

 

As someone who suffers from hay fever, it's really hard for me to feel the wind blowing right now.

But I'm also wondering if the wind won't blow.

KAZE made a piece of a heart and posted it on Instagram.

Of course, I stretched out my left arm as much as possible and completed the heart shape with KAZE on the monitor.

This alone makes me smile, but I'm sure there are many other people like me as well.

Even that draft can make us so happy, so I don't know what will happen if a normal breeze blows.

Every day, I listen to a playlist of Fujii Kaze's songs and continue to do steady exercises so that I can hold my ground even in the face of blasts.

And I'm trying to secure my immunity by flipping through the pages of Fujii Kaze of GQ JAPAN and MUSICA.